Středočeský kraj THP EMERGE a.s. 2. 9. 2022

Co Vás čeká?

  • Podpora 1. a 2. úrovně pro pracovní stanice, tiskárny a další kancelářská zařízení.
  • SW podpora uživatelů.
  • Správa HelpDesk systému.
  • Podpora logistických a výrobních procesů (SW DCIx, Helios).
  • Správa sítě a služeb v jednotlivých lokalitách.
  • Řízení menších IT projektů (nouzové opravy, odstraňování škodlivého softwaru, implementace nového softwaru/služeb, migrace dat atd.).
  • Správa a evidence aktiv IT + uživatelského HW.
  • Správa mobilních zařízení.
  • Školení uživatelů ve využívání výpočetní techniky.
  • Spolupráce při nákupu IT techniky.
  • Proaktivní přístup.

Co Vám nabízíme?

  • Stabilní zázemí prosperující české firmy.
  • Vzdělávání formou profesních kurzů.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Plně hrazené stravenky- 85 Kč po zkušební době.
  • Smlouva na dobu neurčitou a týden dovolené navíc po roce spolupráce.
  • Možnost přispívání na dopravu.

Co byste měli umět a znát?

  • Minimálně 2 roky pracovních zkušeností v IT.
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti.
  • Dobrou orientace v oblasti informačních technologií.
  • Analytické myšlení, schopnost strukturovaně řešit problémy, proaktivní přístup, samostatnost.
  • Odolnost v zátěži, reprezentativní vystupování, práce v týmu.
  • Znalost MS Windows Server (správa Active Directory, správa aplikací).
  • Znalost MS Windows (standardní úkoly podpory pracovních stanic 1. a 2. úrovně) a MS Office.
  • Dobrou znalost počítačových sítí a síťových zařízení.
Typ smluvního vztahu HPP
Typ pracovního vztahu plný
Délka pracovního poměru na dobu neurčitou po roce spolupráce.
Požadované vzdělání Středoškolské s maturitou
Požadované jazyky Anglický jazyk –běžná komunikace
Místo pracoviště Bakov nad Jizerou/ Bezděčín

Kontaktní osoba

Veronika Marková, 420 771 274 657